"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 17. 09:27 - meta

106. nap- csütörtök

Valójában még lelkileg nem készültem fel az "újrakezdésre".  Kissé megborított az is, hogy a reggeli mérlegelés 87.7 kg os értéket mutatott.. Nem kell mondjam, hogy ez mennyire lehangoló.. Alig egy hete 86.3 voltam és már arról "ábrándoztam, hogy meglesz a 85 kg.. ami újabb mérföldkő...de nem...igencsak lehangoló érzés... és mit csinál az ember ha lehangolt? Természetesen eszik... utálatos dolog...de a diétának tényleg van egy lelki oldala is..

Ehez jön még az az adalék, hogy a trendvonal szerint március 20-án már 83.3 kg nak kellene lennem... Így a napi keretem ehhez igazodva lecsökkent 1000 kcal körülire... ugye azt említettem, hogy nem vagyok "önsanyargató" típus így erről szó sem lehet.. 1700 nál nem szívesen ennék kevesebbet...ami számítások szerint viszon kitolná a 75 kg elérését egészen július végéig a tervezett május végi időtől.... ez eléggé sokkoló..de elgondolkodom rajta.. ebben az esetben azonban a blog kissé "okafogyottá" hiszen nem tudnék fél év alatt megszabadulni 20 kilótól..

Őrlődöm még rajta és meglátjuk mi lesz a megoldás..addig is elrettentésként egy kép a tegnapi mitettemről

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr2012344349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása