"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 27. 09:49 - meta

115. nap- szombat

Mindig várom a hétvégéket. Így volt ez ma is.. Reggelire finom műzli, ebédre valami kis könnyű..ilyen álmokkal indultam a napnak, mikor Ivett bedobta a bundáskenyér ötletét... de hát ki vagyok én, hogy tiltakozzak :D Szóval beadtam a derekam. A reggeli után nagyon gyorsan elszaladt az idő...így bár terveztünk főzni, de ma sem jött össze.. sebaj...Viszont estére meg rám jött az elmebaj, mondván, hogy tolni akarok egy kis kalácsot mogyorókrémmel..ami határozottan a rossz ötlet kategória...dehát ez van. A lényeg, hogy ez után volt még kedvem és időm is, hogy TRX-ezzek kicsit (végre megoldottam a rögzítési problémát) és futottunk is egy rövidet a kedvesemmel, ami után nekem még volt lendületem, így a közös két km után mentem másfelet, csak, hogy ne jöjjek ki a formából..és naggyon jól esett :)

A nap tehát abszolút pozitív volt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr6912373831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása