"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 07. 08:57 - meta

96. nap- hétfő

Hihetetlen, hogy milyen gyorsan peregnek a hetek.. Ismét eljött egy új hét és erre a hétre nem találtam ki semmi különösebb kihívást..talán csak annyit, hogy tartani akarom magam a heti 4-5 futáshoz. Ebből ma este meg is volt az adag, mégpedig Ivettel. De nézzük sorban..

Reggel beugrottam a pékségbe és vettem "kész" szendvicset, ami úgy néz ki, hogy egy nagy zsömle, benne sonka, saláta, sajt és paradicsom. Nekem ebből a 2 db több mint elég a munkanapra... persze nem mindig.. Merthogy ma reggel beburkoltam mindkét szendvicset még a reggeli szünetem alatt...így dél körül már eléggé kopogott a szemem..még szerencse, hogy volt nálam egy narancs...ami kb arra volt elég, hogy ne haljak meg rögtön.. 

Itt fontos leszögezni, hogy nem szeretem magam éheztetni, az nem pálya..így már ugrottam is ki a kis helyi boltba, ami maga a métely, a fertő, a bűn... :D hiszen tele van..de komolyan nem értem, miért csak ilyesmivel..de tele van, csomagolt kész rágcsákkal és zacskós édes és sós "finomságokkal" amiknek semmi de semmi értelme..bezzeg egy értelmes (értsd, nem szénné rohadt, vagy mocskosul drága) gyümölcsöt nem árulnak...

Szóval maradt a bűnözés, ami egy zacsi sós mogyoróban és egy milka waffeliniben manifesztálódott... szépen vagyunk mi? :) Sebaj.. Azt tudtam, hogy este uszi, de Ivett azzal fogadott, hogy annyira még sincs kedve menni, így kis unszolás és egy filmezés után futni mentünk. Nekem jól esett, ő azonban fázott kicsit, így miután kb 2.5 km-t együtt futottunk és haza kísértem, még ráhúztam másfelet, aminél megvolt a 10 km/h-s átlag, ami eléggé jól hangzik :) szóval volt öröm és bódottá!

 

 

Címkék: sport kaja
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr10012319079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása