"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2016. november 23. 12:17 - meta

Első bejegyzés, avagy, hogyan, mit szeretnék elérni..

Mik vezettek ide a jelenlegi állapotomhoz

Sziasztok, Tomi vagyok, 33 éves irodista. Klasszikus út az enyém. Régebben rendszeresen(rendszeresebben) sportoltam, kerékpároztam, futottam, de mára ez a múlt.

Rémülettel tapasztaltam ma reggel, hogy a mérleg szinte soha nem látott magasságokba szökött, amikor 96.4 Kg ot mutatott. Ez nem kevés..nagyon nem. Ha pedig azt hozzáteszem, hogy tavaly augusztus 29.- én csupán 87 Kg voltam talán érthetőbb a pánik.

Hogy mik vezettek ide?

Megnősültem. Nos igen, ez önmagában nem lenne gond, de valahol mégis az (persze nem a feleségem miatt, mert Ő egy angyal) hanem azért, mert jócskán megváltoztak az étkezési szokásaim. Tehát ez a fő ok. És hogy miben befolyásol a dolog hátrányosan.. itt már konkrétumokat is tudok mondani.

1. nem megfelelő táplálék. Erről nem a feleségem tehet. Azaz talán csak kis részben. Az az igazság, hogy régen hozzá voltam szokva ahhoz, hogy magamnak csomagolok. Néhány szendvics, gyümölcs, víz.. ilyesmik. Sajnos mióta megnősültem a feleségem csomagol..ami csodálatos, de mivel időnként rendszertelenné vált ez az étel bepakolás (és ugye én hozzászoktam, hogy megkapom a kis kajaadagom, illetve néha nem) el is jött a második pont

2. Pékség- Hogy a fene enné meg őket. Valamikor összeszámoltam, hogy míg eljutok a munkahelyemre (autóval járok) 8! azaz nyolc! pékség mellett megyek el. Ezek mind az út mellett vannak és mind igen sok "finomságot" tartanak polcon. Félelmetes, micsoda függőséget tudnak ezek a sz..rok okozni. Azért fogalmazok ilyen drasztikusan, mert szó szerint tényleg elég csak megéreznem az illatot, már fordulok is be és ész nélkül vásárolok. Ez semmilyen szempontból nem előnyös. Hisz drágák ezek a cuccok, de legalább egészségtelenek...tehát ezen drasztikusan kell változtatni.

3. Chips- Ez megint készen van...Sajnos mostanság nem igen tudok olyan napot felsorolni (na jó, egy egy kimarad) amikor ne tennék tudatos erőfeszítést azért, hogy egy egy chipset ne vegyek. Ez a fenti kategória.. tehát ugyanúgy káros és egészségtelen..nem csípem, de függővé lettem.

4. Folyadékhiány- Nem kell nagyon magyarázni. Talán csak annyiban, hogy a cégnél, ahol dolgozom rossz a csapvíz, a szóda botrányos, boltba meg nem szívesen megyek, mert akkor veszek chipset is... ördögi kör mi :)

5. Mozgáshiány.. Ez tök fura. Már már nem is emlékszek arra, mikor régen majd 80 fekvőtámaszt lenyomtam egy húzásra, meg 70 hosszt leúsztam a 25m es medencébe, meg lefutottam 10km-t...pedig volt ilyen..be tudom bizonyítani.. Szóval puha lettem...nagyon puha..

 

Tehát ha össze akarom foglalni a fizikai tennivalókat a változás terén, a fenti dolgokban mind markáns változást kell tenni. MOST!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr7611992794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása