"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 20. 09:14 - meta

109. nap- vasárnap

Ma reggel ismét mérlegre álltam. Kissé megnyugtató volt látni, hogy némileg megközelítettem a a 86.3 as majd két héttel ezelőtti súlyomat.. de egy tizeddel így is felette állt.. Tehát még mindig nem bírtam átlendülni a 10 kg ot fogytam dolgon..ami rohadt lehangoló. 

Pedig tényleg küzdök! Ennek "örömére" egészen a nap végéig odafigyeltem, hogy csak óvatosan toljam befelé a finomságokat....de....de aztán kb 22:30 kor kész lett anyósoméknál egy pizza..ami tudvalevőleg csak frissen jó... mi meg pont ott voltunk... áh.. hagyjuk.

Megszületett bennem a döntés.. vége a 20 kg os álomnak. Realista módon 15 kg ra lövöm be a dolgot.. ami annyit jelent, hogy fél év alatt ezt kell elérnem...más szavakkal 81.2 kg ot kell elérnem még 73 nap alatt. Ez nem tűnik lehetetlen célnak..de kissé csalódott vagyok, amiért nem sikerült a terv.. bár ez a végéig még 73 nap...tehát ha több lesz a fogyás az csak jó..de az eddigieket látva nem tudom..mindenesetre nem nagyon akarok mérleg közelébe menni pár napig. :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr6212353045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása