"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2016. december 02. 18:13 - meta

1. nap

Úgy terveztem, hogy mindig az előző napi adatokat írom be, így engedi az időm. Tehát December 1.én a következő dolgok történtek: Mint írtam, még az első nap volt némi bűnözés, el kellett pusztítani a maradék finomságokat, amik otthon voltak, ez részben sikerült is, de azért van még hova fejlődni. Ide be is szúrom mit ettem ma.

1_kaja.JPG

Nos igen, ez nem olyan kevés..kb úgy számolok, hogy 1800-1900 körül kellene enni, az úgy korrekt..Viszont... futottam 13 percet, ami nem volt megterhelő, de brutális szél volt..Holnap izgalmas adatok lesznek. Ezen a napon 9.691 lépést tettem meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr1912016555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása