"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 06. 10:28 - meta

Néhány nagyon jó nap története

Avagy, hogyan spórolj napi 1200 kalóriát az alapjárati égetéseden felül!

A mai egy ilyen blogírós nap.

Ahogy az utolsó videóban említettem, csináltam egy "giga" táblázatot, amiben turkálva sok dolog kiderül. Például, hogy néha egész sok spórolás össze tud jönni egy nap, ha jól osztom be az ételeimet és jól választok mozgást.

Csak néhány példa:

Decemberben egy napon egészen bőséges volt az étkezésem, de amivel megfejeltem a napot, az egy nettó negyven perces úszás volt, így több mint 1600 kcal-t spóroltam egy nap alatt.(görgess, mert folytatódik)

Vagy egy másik példa

Szintén decemberben, egy bőséges reggeli és ebéd után elmentünk sqash-ozni, ami cirka 600 kcalt égetett el... a napi spórolás 1500 kcal volt.. és látszik a táblázatból, hogy nem mondható túlságosan "norbi update" kompatiblisnek :D

Még egy példa január közepéről:

Itt is megvolt a változatos étkezés, de a nap végén megcsináltam majd 300 kcal-nyi TRX ezést, ez csupán 30 perc... a spórolás 1200 kcal..

 

Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy nem túl nagy erőfeszítéssel és kevés, de változatos sporttal kombinálva lehet sikeres az ember életmódváltozása. Nem diétázunk, életmódot váltunk, ez a szlogen!

Címkék: sport kaja
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr112316665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása