"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 21. 11:58 - meta

110. nap- hétfő

felszabadultság van!!!

Nos.. mint már fejtegettem, megváltoztattam a tervem a diétára vonatkozóan.. úgy értem, hogy az eredetileg fél év 20 kiló tervből mára fél év és 15 kg lett..felmérve a realitást is jelenlegi életvitelemet.

Ennek amúgy elég egyszerű oka van. Mint már többször is fejtegettem, nem vagyok hajlandó sanyargatni magam. Amit pedig a múlt héten láttam- nevezetesen a stagnáló fogyás miatt 1000 kcal napi bevitelt ajánló kaloriabazis.hu oldalt, annyira le lettem hangolva, hogy csak azért is zabáltam, ami egy fogyókúra esetén- valljuk be, nem sokat segít :D

A tréfát félretéve a mai napon már emberes adag étel elfogyasztását (1500 kcal) ajánlotta fel a kalóriabázis..ami azért sokkal kevésbé megterhelő testileg, de főleg lelkileg.. így tényleg felszabadultan futottam neki a napnak..pedig hétfő van.

Ma már nem maradt a tegnapi finomságokból így vacsira is hideget ettünk, ami egy nagyon finom körözött formájában manifesztálódott. Az esti 4km es futás sem maradt természetesen el, így a nap végén még maradt 400! megehető kalóriám, amit jelentem, nem használtam fel. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr1612358415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása