"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 06. 10:02 - meta

94. nap- szombat

Juhé! 86.6 KG!! A reggeli mérlegelés mámorító tud lenni, ha ilyen kellemes dolgot mutat a mérleg! Ez azért nagy szám, mert kb ennyi voltam, mikor 2015.augusztusában megházasodtam. Egészen fantasztikus érzés. 

Ennek örömére adtam is az élvezeteknek. Történt ugyanis, hogy reggel hagymás tojásra vágytam, ami amúgy egy egészen light-os kaja, de délben nagyon "beebédeltem" a tegnapi sajtos, tejfölös, sonkás tésztából. Erre még beszaladt egy csoki.. gyönyörű volt :)

A délután folyamán meg fogtam magam és elmentem futni.. Na, megünnepelve az eddigi fittségemet ez most olyan ótvarul ment, hogy kb 15 perc után azt mondtam, hogy elég! és hagytam a fenébe. Hazajöttem.. Nagy volt a szél, egyedül voltam, a zenék sem voltak túl jók.. tehát nem volt jó.. C' est la vie...

Aztán jött a nagy durranás...Mivel Ivett egész nap tett vett, nem volt időnk főzni, kipattant belőlem a szikra, hogy akkor ugorjunk be egy gyrosra...de nem, inkább egy dönerre, vagy a kínaiba..ja, és vegyünk kólát...

Ezek olyan dolgok, amiket a "régi" énem napi szinten mondogatott...de a mainál már kigyullad egy vészvillogó...csakhogy ki lehet az kapcsolni..tehát a kóla zéró lett, de a dönerből rendes méretet kaptunk, ami alsó hangon is minimum 800 kcal, de inkább ezer... szóval tényleg adtunk a napnak! majd 3000 kcal beszaladt, ami nem kevés... de ahogy mondtam, akkor is sikeres lesz a diéta! csak azért is..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr2412316593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása