"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 05. 12:59 - meta

Hogyan kezd el a diétát

Kedves Olvasóm!

 

Talán azért tévedtél ide, hogy megtudd, mi kell ahhoz, hogy sikeres legyen a diétád?

Nos.. a válasz elég egyszerű...csak indulj neki! Persze azért lehet ezt bővebben is elmagyarázni.

Igazán fontos, hogy legyen egy motivációd. Számomra a legfőbb motiváció ez a blog és a címe. Hiszen arról beszélek, hogy nem lehet kudarc, a 6 hónapos változás elérhető! Természetesen nem csak ez motivál, hanem a kedvesem is, akinek nagyon szeretnék tetszeni. Továbbá az, hogy lássam és megláttassam másokkal, mert ilyet még nem találtam, hogy mit és hogyan csinált egy 30as ülő munkát végző férfi, hogy formába lendüljön.

Tehát lényeges, hogy legyen célod. Az is fontos, hogy legyen valamiféle visszajelző rendszered, hogy tudd, ha valamit jól, vagy rosszul csinálsz. Nekem itt a visszajelzést a kaloriabazis.hu adja. Beállítottam egy célt, a cél pedig nem változik. Van egy trendvonal, ami megmutatja hol állok, hol kell állnom az idő függvényében a célom eléréséhez és ha ezt nem tudom elérni, akkor valamit változtatni kell.

Jelenleg január 5. én egy hónappal a kezdés után még terv szerint mennek a dolgok, de látok bizonyos hiányosságokat, amiket orvosolnom kell. Ezért is jó összefüggésében vizsgálni a dolgokat.

Amit észrevettem, hogy azokon a napokon, amikor passzívabb vagyok, nem mozgok annyit, sokkal többször jut eszembe az evés, mint az aktívabb napjaimon. A matek nagyon egyszerű, ha felfedeztem egy ilyen összefüggést, változtatni kell rajta...

És így tovább, folyamatosan dolgozok rajta, hogy ne legyen ezzel gond, még az elkövetkező 5 hónapban is, ezt fix.

Egy utolsó bölcselet a végére, amit ma olvastam és ez nagyon igaz:

"Csak az az igazi kudarc, ha abbahagyod a próbálkozást!"

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr3712099147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása