"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 16. 13:42 - meta

105. nap- szerda

Nos...hol is kezdjem? Ha röviden szeretném vázolni mi történt velem az elmúlt cirka nyolc napban, akkor egy szóval vázolva talán azt tudnám mondani, hogy KATASZTRÓFA :D

Kicsit bővebb lére eresztve pedig nagyjából annyi, hogy a múlt keddi bejelentkezés utáni szerdán este már nem volt sok erőm blogolni, mert voltam futni és úszni is, a csütörtök pénteki napot pedig külföldön töltöttem, ráadásul szinte végig utazva nagyjából 3000 km-t megtéve...tehát nem volt sajnos túl sok opció a "válogatásra" meg odafigyelésre... persze, tudom, hogy minden fejben dől el..de úgy voltam vele, hogy ez az üzleti út nekem egy kis "szabadság" volt a diétából.. Nem is akarom részletezni a dolgot..de azért tettem az egészségemért mert valahol németországban péntek hajnalban elmentem és futottam egy 3.5 km es karikát..csak az élmény miatt is.

A hétvége ebből a szempontból nagyjából esemény nélkül telt el, nem volt túl sok minden, bár sportolni nem sportoltam, de nem is ettem sokat, viszont hétfőtől, mint aki megvadult...Kezdve azzal, hogy a hétfői napomat végig faltam. Reggelire péksüti!! Ami még eddig hálistennek a blog történetében nem volt..ebédre egy kínai kajáldában falás, majd este még beültünk Ivettel egy pizzériába...tehát csak gratulálni tudtam magamnak..Sajnos a kedd sem volt sokkal jobb, bár itt már elmentem futni egyet, de ettem is rendesen és természetesen..

Ide egy apró zárójelben beszúrnám, hogy egy elég régi álom került közeli távolságba- tudniilik 5.09 km-t  31 perc alatt sikerült lefutni...Ami nálam egészen jó eredménynek számít... 

ÉS elérkezve a mai naphoz, tehát szerdához pedig sikerült elkövetni az eddigi legnagyobb SPÓROLÁST..ami az előbb leírtakhoz képest igen jó hír...

tehát az elmúlt 8 nap számokban:

Bevitt kalória 16.764 kcal

Sportolással elégetve: 4.256 kcal

Túlevés (tervhez képest) 3.711 kcal

Megspórolva összesen: 6.241 kcal

Vagyis kellett volna legalább egy kicsit változni a súlyomnak...de egyenlőre be van betonozva.. fura dolog ez..de nem tudok most mit tenni, csak türelmesnek kell lennem..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr4512342541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása