"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 28. 08:42 - meta

89. nap- hétfő

Megint itt az újabb hét... és ahogy az lenni szokott ismét hétfővel kezdünk (tudom, hogy ez egy nobel díjra érdemes gondolat volt) de mint az lenni szokott, a hétfők nem túl jók. Pl ma azt terveztem, hogy otthon maradok és otthonról végzem el a céges munkákat, de a főnök ebben megakadályozott. Ami azért nem olyan nagy gond, de akkor is...kicsit átszabta a napomat. 

A gyors reggeli után valamikor 9 magasságában mentem el de már ismét otthon voltam kb 2 körül. Így is kissé megéhezve értem haza. És mivel maradt a tegnapi cookies-ból, pár darab beszaladt az ebéd mellé. Ez az "ebéd" azonban valamikor fél négy magasságában történt, így kellett volna vacsizni is valamit..

Csakhogy már bőven felette jártam a napi keretemnek, így tudtam, hogy ha el akarom érni a lépéscélom (ami már masszívan 9000 felett jár, "kénytelen leszek" futni is egyet. 

Még tegnap mondta Ivett, hogy neki lenne kedve eljönni velem, így el is indultunk a "szokott" körömre, de a kedvesem még nincs túl jó kondiban, így elég hamar meghümmedt, 2.5 km lett a vége..DE mivel Dávidnak is megígértem, hogy este elmegyünk, így már tudtam, hogy nem lesz gond a kalóriákkal, akár vacsizhatok is. 

Az élet azonban más forgatókönyvet írt. A sógorom elhívott shoppingolni, ami eléggé elhúzódott, pont annyi időnk maradt, hogy hazaérés után öltözhettem is és indultam a második körre. Ez volt este nyolckor. fél órát futottunk és 4 km-t így már fél kilenc után nem volt sem kedvem sem különösebb ingerem enni..ezért a vacsora elmaradt. Bár azt hozzá kell tenni, hogy az esti filmezés után még álmodoztam arról, hogy irgalmatlanulbezabálokvalamiből..de ez végülis elmaradt. Amit le tudok szögezni a nap után- leírva és értékelve ezeket.. Egész büszke vagyok magamra.

Még két nap és eltelik negyed év! ezzel a kísérlettel..az eredmények pedig eléggé jónak tűnnek.A nap mérlege 14.349 lépés és -1.245 kalória. Not bad

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr4612300181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása