"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 24. 08:21 - meta

113. nap- csütörtök

Jól indult a nap. Nem volt ugyan sok időm, de tudtam otthon reggelizni. Pakolni már nem. Így kellett valamit vennem ebédre, amit alaposan át is gondoltam.

Nagyon finom bajor rozskenyér, paprikás sajt és egy konzerv, mert már régen nem ettem..DE...amikor a felét megettem valami megmagyarázhatatlan erő rámtört. Az volt a terv, hogy a sajtot és a kenyér felét meghagyom holnapra.. viszont nem tudtam ellenállni nekik, pedig nem voltam éhes, nem is volt olyan fergetegesen jó..mégis csak toltam befelé, mint egy gép. Hát így álltam délután, és még ott volt a gyros és húsleves... áh.. hagyjuk, soha nem fordul át a mérleg. :S Csalódottság és önmagammal szembeni düh.. ezek mennek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr4612366553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása