"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 16. 12:44 - meta

76. nap- kedd

egy nap, két futás... há' mi van itt? :D

Ma reggel Balassagyarmaton kezdtem a földhivatalba a munkát. Tudni kell, hogy van ott egy nagyon jó cukrászda és a "régi" életembe sosem tudtam kihagyni, hogy egy jó kávéra és 2 süteményre ne üljek be, ha ott jártam. Így már odafelé menet azon töprengtem, hogy mi legyen... menjek vagy maradjak a fenekemen.. Komprumisszumos megoldás lett a vége, mert úgy döntöttem, hogy beülök 1 sütire a kettő helyett...HA lefutok utána egy sütinyi, tehát durván 250 kcal-os távot..

Erre megvolt az opció, mert gyarmat mellett van egy klassz kb 1 km-es kerékpárút, ami tökéletes pálya erre a célra.Így sütizés után neki is lódultam az útnak. 

Estefelé kissé meg voltam fáradva, de mikor felhívtam a cimbit (kissé remélve, hogy elhajt), hogy megyünk-e futni az volt a kérdése, hogy mikor? :) szóval "kénytelen" voltam elmenni vele is a 3.5 km es körünkre..de mivel még elfutottam az ő lakásukig és vissza, a vége 4km lett. A lépésszám pedig 13.189 en állt meg... eléggé elég volt :)

Enni eleget ettem, de még így is maradt 176 kalóriám a nap végére. Szóval jó kis nap volt ez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr5812265548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása