"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 06. 08:59 - meta

66. nap- vasárnap

egy hét alatt csupán fél kiló, mégsem vagyok csalódott

Reggel már vártam a mérekezést..izgultam is, de akkor is..

A mérleg 88.9 kg ot mutatott, ami nagyon jó érzés volt, mert így már stabilizálódni látszik a csökkenés, és nem is annyival vagyok elmaradva a trendvonaltól.

Ennek örömére Ivettet megkértem, hogy csináljon töltött lángost.

Azt tudni kell, hogy én nagyon szeretek enni, és ezt az ételt eddig csak egyszer próbáltam, ráadásul akkor is sejtettem, hogy elég izmos, mert egy fél napra kifektetett. De ez nyáron volt és nem is a feleségem készítette.

Fontos megjegyezni, hogy ha valamilyen étel vagy recept nincs fent a kaloriabázison, azt fel tudod venni te is. Csak az alapanyagokat kell lemérni és kiszámolja, hogy a kész ételbe mennyi energia van, a mennyiséget pedig le tudod mérni így a darabra kijövő kalóriamennyiség is könnyen kiszámítható. Természetesen ezt csak akkor csináltam meg, mikor már nagyjából el is pusztítottam az első monstre lángost és még várt rám egy másik is...de igencsak megfeküdte a pocakomat a maga 1033 kcal-jával.

Mivel még mindig csak 1400 körül van a napi beviteli lehetőségem, tudtam, hogy kell este/délután csinálnom valamit, ami segít, hogy ne legyen túlevésem. Az úszás mellett döntöttem.

Tudni kell, hogy egy óra aktív mellúszás közel 900 kalóriát éget el, ami nagyon sok. Futással max 600 érhető el. De egy órát leúszni...háááát...ahhoz kell kraft.

Végül úgy alakult, hogy nem úszni mentem, hanem bevállaltam egy esti futást...vagy két hét kihagyás után. De ez annyira jól esett, hogy elmondhatatlan. A táv cirka 5 km átlag 144 es pulzussal.. ami kissé sok, de ebben még mindig nagyon puding vagyok..majd fejlődik, ahogy jön a tavasz.A fontos, hogy jól esett.

 

Címkék: sport kaja súly
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr3212186032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása