"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. március 01. 10:30 - meta

90. nap- kedd

Csupán 1 napra a félidőtől, elkövettem a legnagyobb túlevést a blog történetében. Nem akartam erről írni. Sőt, magamban le is tagadtam, sőt, csak ma reggel írtam be, hogy mit ettem... Igen, elismerem, sajnos így történt. 

Reggel, mérlegre állva 87 kg fogadott. Ami bizony masszív 9.2 kg os fogyás a kezdetektől. Ez szép és jó...DE ott motoszkált bennem, hogy mára már majd egy kilóval könnyebbnek kellene lennem a tervek szerint.. Hát nem jött be. Holnap készítek egy videót, amiben sok sok sok adat lesz és ebben több dolgot el fogok magyarázni, de addig is.. íme a szomorú kép a mai napi zabálásról a bejegyzés végén.

Este még sétáltunk egyet aztán, mivel még volt bennünk energia, elmentünk egyet kocogni is. De azért "ríva fakadok" ha rápillantok arra, hogy mit toltam ma be a szervezetembe.. Cudar dolog.. így a siker felől talán először vannak kétségeim, de nem adom fel!! Sose legyen úgy!

Azonban van jó hír is. A mai nap befejeződött a 28 napos lépésszám challange, ami tulajdonképpen a saját magamnak való megfelelésről szólt. 

Számokban ez úgy néz ki, hogy az elmúlt 4 hétben az átlagos lépésszámom 4.700 ról 9.600 ra emelkedett. A februári hónapban csupán 3 olyan nap volt, amikor nem sikerült teljesítenem a napra kitűzött lépéscélt, de a hónap végére így is 258.932 lépés jött össze, ami cirka 218 kilométer. 

Mivel napközben elég sokat ülök a gép előtt, ebben a hónapban a lépéscélok elérése érdekében 17x voltam futni. Alkalmanként 2-4 kilométer közötti távokat futva. Ez azért különösen jó, mert így még inkább kedvet kaptam a futáshoz, mondhatni kezdem megszeretni. Végtére is, leírva ezeket és látva, hogy 2,4 kg ot fogytam a hónapban, nem vagyok túlságosan kétségbe esve... de el sem tudom magam bízni. Innen egész biztos nehezebb lesz, bár jön a tavasz, a jóidő és ezzel együtt a könnyebben elérhető zöldségek is. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr5412303947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása