"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 28. 13:29 - meta

57. nap- péntek

  1. img_0163.JPGNos...kissé, de csak kissé jobban vagyok már nincs lázam de az éjszakáim pocsékak. Majdcsak lesz belőlem valami.

Kicsivel dél előtt elvittem a lányokat shoppingolni. Már ez eleve elég nagy kín volt, hogy nem mentem ve velük sehova, ráadásul enni sem volt kedvem, végül megéheztem és  maradt a kínai étterem, mert ott legalább melegebb volt mint a kocsiba, amig vártam rájuk. Nem esett jól. Cudar dolog betegnek lenni.

késő délután, szinte kényszerűségből viszont ismét ettem, ez viszont ízlett. Nem szabad csak 2x enni, nem jó

a napi mérleg: 

1.467 kcal be
2.422 kcal alapjárati égetés
A tíz nap 7.napján az eddigi plusz égetés -6.604kcal . Ez napi átlag 943kcal megtakarítás.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr7112162239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása