"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 23. 08:03 - meta

52. nap -szombat

Kemény volt a mai nap.

Még maradt a két éve kivágott fenyőfából néhány vastag törzs, úgy döntöttem hát, hogy akkor ez lesz a mai sport.. :) de majdnem belerokkantam, mire fel bírtam hasogatni. Nem is emlékeztem, hogy ez ilyen kemény meló..pedig de.

Az viszont pozitívan meglepett, hogy egy óra hasogatás több mint 500kcal.. én nyomtam vagy 2-2,5 órát, és ez garantáltan megvolt vagy 1000 kcal vesztés.

Ivett reggelire bundás zsömlét csinált... és ez is megdöbbentett, mert abba a négy darabba, amit megettem, szintén 1000 kalória volt.. hát mondhatom, nem voltam boldog. Ráadásul estére még el "kellett" mennünk vacsizni egy legendás gyrososhoz így a napot bár éppencsakhogy, de a tervek szerint sikerült zárni.

A napi egyenleg:

  • 2.446 kcal be
  • 1.104 kcal favágás
  • 2.426 kcal alapjárati égetés

Így a 10 nap első napján - 1083 kcal. Ez így okés :)

kepkivagas_45.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr6312147053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása