"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 02. 08:38 - meta

27. nap- kedd

Kissé várom, hogy vége legyen már az ünnepi napoknak (nem, nem utálok itthon lenni, sőt :), ez a legjobb, amit tehetek, de az étkezés szempontjából jobb nekem az, ha inkább bent csücsülök az irodában és elfogyasztom az előre tervezett kis motyómat.

A mai nap elég érdekesen alakult. Jöttek rokonok, akiket elvittem jégkorizni. Mivel tudtam, hogy ez együtt jár a forralt borozással ezért gyalog mentem el a pályára, ez kb 3 km séta oda és vissza ugyanennyi. Ezen felül még ott voltunk vagy két órát, amiből durván egyet végig is köröztem, pedig annyira nem szerettem meg ezt a sportot..de hát mit lehet tenni :) feláldoztam magam.

Mivel ma én főztem, így erős kóstolgatásban voltam a csirkemell pörivel, meg nassoltunk is, így azért volt bőven túlevés.. de mégis jó a kalória mérleg, elégedett vagyok. 10.609 lépés lett a nap vége.

kepkivagas_20.JPG

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr10012079883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása