"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2016. december 16. 08:15 - meta

15. nap- csütörtök

eddigi fogyás -1,8 kg

kepkivagas_14.JPGMa reggel mérlegeléssel kezdtem. Nem voltam annyira happy, mert a mérleg 94.4 kg ot mutatott, többet mint 3-4 napja, persze ingadozik is az ember súlya, így nem vagyok annyira elkenődve (na jó...de), de úgy vagyok vele, hogy a trendvonal még mindig negatív. 15 nap alatt 1.8 Kg ot dobtam le...erre kell gondolni.

Azért meg kell valljam, hogy egy kicsit elszomorodtam, mert az eredmény nem volt olyan acélos..de aztán jobban elemezve a helyzetet, egyáltalán nem rossz. Heti 0.8 Kg van előirányozva, így még ezt túl is teljesítettem, ha úgy tetszik. Ami fix, az eddigi rövidke tapasztalat alapján, hogy a heti 3x -i futást tényleg komolyan kéne venni, mert ez a cca 1600 kcal amit beviszek nem olyan rettentő sok. Nem mondom, hogy éhezek, mert tényleg nem, de félek, hogy el fog fogyni a lendület..Vagy komolyabban utána kell olvasnom, hogy mi az ami eltelít és nem olyan sok kcal vagy eszek kicsit többet és lemozgom, mindkét lehetőség izgalmas. Mozogni már tudok, az előbbihez azonban idő kellene, amiből mostanság valahogy nincs olyan sok.

 

Azt észrevettem, hogy amikor nem annyira jó a kedvem, nem is lépek annyit. A mai lépésszámláló 4.920 on állt meg. A végén az két fél poharas desszert ;)

kepkivagas_15.JPG

Címkék: súly
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr8012049139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása