"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 23. 10:31 - meta

84. nap- szerda

Régen várt fordulat a mai nap! Megint új súlyt írhattam be, méghozzá kereken 1 kilóval kevesebbet, mint vasárnap! Ezt már tényleg rettenetesen vártam. 

Mivel már lassan egy hónapja szinte minden nap futok, így nem akartam elhinni, hogy megtorpant a fogyás.. Igaz, hogy volt kis ingadozás fel és le, de nem volt az igazi az elmúlt egy hétben, de ma! Végre 87.4 kg on áll a mérleg és nagyon büszke vagyok!

Reggel készítettem egy fotót magamról, de még mindig nem vagyok megelégedve az eredménnyel, ezért inkább nem posztolom (még) De elég komoly a különbség a 94 kilós énemhez képest is, így izgatottan várom, hogy milyen lesz, ha már elérem a 80 kilót, ami immár "csak" hét kilóra van.

A csak viszont tényleg idézőjelek közt csak, mert kezd kissé kemény lenni a móka..

Csak egy szám: 9.699- ez volt a mai lépéscél.. És mivel ma nem igen tudtam a cégnél mocorogni, így maradt a nap végi séta. Tegnap ugyanis megfogadtam, hogy ma aztán tényleg nem futok. 

Sétálni pedig szívás. Este 5.7 km-t mentem, de már a végére elegem volt. Tényleg be lehet sokallni ebből is.. Ezért úgy döntöttem, hogy megszegve ígéretemet holnap lazítós napot tartok.. így ebben a hónapban az lesz a második olyan nap, hogy nem tudtam teljesíteni az elvárt lépésmennyiséget! EZ VAN!!

A kajálás szempontjából pedig rendben vagyok mára. Elkészült a szuper táblázatom is, de ezt egyenlőre nem posztolom, talán csak egy videó blog fog róla születni ;) stay tuned!

Címkék: súly
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr3412284511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása