"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 14. 12:28 - meta

75. nap- hétfő

Úgy tűnik,hogy kezd a futás napi rutinná válni. Ennek persze számos oka van, de jelenleg a legfontosabb a napi lépéscélok kivitelezése, vagy elérése. Ma pedig délután igen igen ótvarul álltam a lépéseimmel. Még hiányzott vagy 4.500.. Mit lehet hát tenni? Fogtam a futócipellőt és nekiindultam a szokásos körömnek. És megtörtént a csoda :)

Valahol azt olvastam, hogy az embernek élveznie kell a sportot, amit űz és hogy őszinte legyek, az eddigi futásaim során igen ritka pillanat volt, hogy akár belül akár kívül az élvezet jelei látszódjanak. Viszont a mai futás második felére megjött az, amit már régen vártam. 

Nagyon fontos, hogy jó legyen és kényelmes a cuccod. Fontos, hogy legyen motivációd..és az is fontos, legalábbis szerintem, hogy ha nincs futótársad, legyen zene, ami a futás tempójához passzol.

Itt jegyezném meg zárójelben a spotify nevű appot, ami zseniális találmány. Ha kiválasztom a zenék közül a running módot és ezen belül is egy saját válogatást, akkor be tudom állítani, hogy milyen tempóval, milyen percenkénti lépésszámmal fogok futni. Ehhez keres a program megfelelő zenéket...és ha minden smakkol, akkor ez fantasztikus összképet tud összehozni. Úgy értem, hogy a lépés ütemére dübörgő zene iszonyatosan jól tud motiválni, nekem nagyon bejött.

Szóval megvolt a futás és a mai napi lépéscél is összejött végül. A nap végén 8.570 lépéssel zártam a napot. Ráadásul kalóriákban is rendben voltam.. Ritka ilyet mondani hétfőn..de ez ott volt :)

Címkék: kaja
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr6112257996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása