"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 17. 08:30 - meta

43. nap- csütörtök

Azt a cudar mindenit!! Hogy jártam ma?!

Reggel nem volt pakolva semmi kaja, így elindultam szokás szerint. Mikor beértem a melóhelyre, szólt a főnök, hogy sürgősen fel kell mennem hozzá Budára, így már nem jutott idő vásárolni. Nagyon szoros volt az, hogy odaérjek, így már majdnem 11 óra volt, amikorra végre végeztem a határidős dolgokkal és már nagyon el voltam éhezve, amikor is...tádá...ott termett előttem egy Burger King.

Alapból nem hatna meg a dolog...de....de egyből bevillant, hogy hé..nekem van itt mindenféle kuponom (pedig tudatosan azt sem tudtam, hogy mi az, de a reklámok működnek ugye...) és már bent is találtam magam.. És hogy hogynem befigyelt egy 1594 tehát EZERÖTSZÁZKILENCVENNÉGY!!!!! kalóriás reggeli/ebéd. Ezt nagyjából annyi, amit egész nap megehetek.. és volt 11 óra. Hozzá kell tennem, hogy csak utólag esett le, hogy ez mennyire rossz ötlet volt.. így már én is belátom. Lényegtelen.

Miután hazaértem és mardosott a lelkiismeret, meg ráadásul akartam is még enni valamit aznap, elmentem futni. Hó volt és -1 fok, de komolyan jól esett...őrület, hogy néhány alkalom után is milyen felszabadító tud lenni. Elég sokat fejlődtem amúgy az elmúlt időszakban. A mostani futás például számokban úgy néz ki, hogy tartott 22 percig, az átlag sebességem volt 9.0 km/h vagy 6.37perc/km futóul és erre elég büszke vagyok.

Este még befigyelt 3 virsli és egy zsömle de ezt is igyekeztem ledolgozni, TRX eztem még 40 percet de így is túlszaladtam 103 kcal-lal a napi terven.. ez nem jó...nagyon nem...

9.545 lépés lett a nap vége

kepkivagas_36.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr7512132271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása