"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 06. 08:38 - meta

36. nap- csütörtök

nyomni kell egy restartot

Ahogy attól már tegnap tartottam, tényleg bekövetkezett. Reggel a mérleg 93 Kg-ot mutatott..nem voltam túl boldog..

Van amit el kell engedni, ez is ilyen volt. A rossz érzések után úgy döntöttem, hogy átgondolom az eddigi szokásaimat és arra jutottam, hogy az ételek mennyiségében nem igazán szeretnék változtatni, hiszen érzésem szerint, ahogy most eszek már nem szűkíthető ésszerűen.Így két út van.

Jobban kell bontani az étkezéseket és többet kell mozogni.

Ezt úgy tudom elképzelni, hogy a napi 3x i étkezés mennyiségén nem változtatnék, csak az adott mennyiséget több részletben fogyasztanám el. A mozgást pedig nem kell túlragozni.

Ma este megint tornáztam fél órát és bár este állat idő kerekedett, még azt is fontolgattam, hogy futok egyet..ez aztán elmaradt, de annyira nem aggódom túl a dolgot.

A nap 6.262 lépésnél ért véget

kepkivagas_29.JPG

Címkék: súly
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr8212098453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása