"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 05. 08:21 - meta

35. nap- szerda

Esik a hó... remek.. pedig már azt hittem, hogy ezt a telet megússzuk ilyen hülyeségek nélkül, apropó....el is mehetnék úszni.. mire nem jó ez a blogolás? :)

A viccet félre téve, ma reggel tehát nem mértem meg magam, de holnap fogom. Ettől azért izgulok kicsit, mert valahogy nem érzem, hogy történt volna valamit.. rossz érzés, hogy a lendületem egy indurkát alább hagyott. De felszívom magam, hiszen a 6 ból egy hónapon már túl vagyok, és ez a hónap nem volt vészes. Ha belegondolok, hogy nem tettem eddig drámai változtatásokat az életmódomban, akkor nem is lehetek elégedetlen.

Amire büszke vagyok, hogy már 30 napja nem ettem péksütit, chipset pedig csak 2x ha jól számolok, ezt az eddigi heti 2x i mennyiséghez képest nagyon örvendetes, és bíztatóan hat, meg lehet sőt meg kell ezt csinálni.

Délután, hazafelé menet viszont rám tört az "úgy ennék valami nagyon finomat" érzés, biztos ismeritek. Ez abban manifesztálódott, hogy a kedvenc boltomban vettem egy zacskó győri édes csokidarabos kekszet. Ekkor már tudtam, hogy rossz lesz nekem ez a nap, de van amit el kell engedni. Ezen felül Ivett kisütötte az utolsó adag túrós pogácsát, így végképp végem volt. A reggeli pozitív hangulatomnak lőttek. Igazából kicsit meg is vagyok hümmedve, mert már este is éreztem, hogy a holnapi mérlegelés nem kecsegtet semmi jóval... de felszívom magam és ha úgy lesz ahogy gondolom, akkor stratégiát váltok kissé.

Azért délután volt még bennem kraft így fél órát TRX eztem, ez jól esett, bár van némi izomlázam, de ha nincs izom, izomláz sincs :Dkepkivagas_28.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr5712095723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása