"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 02. 09:22 - meta

31. nap- szombat

1 hónap kész- 4 kg :)

Ahogy ígértem, a mérleg közelébe se mentem pár napig...de ma reggel csak nem bírtam ki. Reggel mikor ráálltam nem értettem, hogy ez hogy lehet, így még1x megnéztem, de csak annyit mutatott. 92.2 Kg.. no..no.. tényleg? :D hát ez karaj. Reggeli után még volt kis jövés menés, aztán elmentünk kirándulni (muhaha..kocsival kocsikáztunk is kiszálltunk 5 percre), aztán egy jóbarátomnál bandáztunk, ahol csipszet és pudingot kellett enni :D, sajnáltok, mi-

Visszatekintve erre a hónapra, azt kell mondjam, hogy eddig nagyon könnyű volt. Akár az, hogy írogatok mindent, akár az, hogy rávegyem magam a rendszeres mozgásra. Ha kis összefoglalást szeretnék tenni, azt mondanám, hogy fontos, hogy legyünk becsületesek, inkább több kalóriát írok be, ha nem ismerem az adott ételt, inkább nagyobb mennyiséget írok be, és úgy tűnik, ez eddig meghozta a gyümölcsét. Még 4 hónap és talán tényleg elérem a célom :)kepkivagas_24.JPG

Címkék: súly
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr4412090255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása