"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 02. 08:55 - meta

28. nap- szerda

3. hét -3.5 Kg

Ohho, reggel ráálltam a mérlegre és az 92.7 kg ot mutatott. Ez a kezdetektől 3.5 kg mínusz. Ekkor elég vidám voltam, így be is müzlisztem, Ivett pedig csinált nagyon finom túrós pogácsát, amiket meg csak úgy csipegettem..aztán megnéztem, hogy mennyi van benne..aztán már nem csipegettem :D

A viccet félretéve, fogtuk magunkat és délután elmentünk a rokonokkal bowlingozni. Sokunknak ez volt az első/páradik alkalom...de összességében nagyon szórakoztató volt :) Miután kijátszottuk magunkat valakinek jött egy ötlete, hogy üljünk be egy étterembe..hát legyen..csakhogy nem voltam ismerős Gyöngyösön, illetve egy helyet ismertem, ahol eszméletlen finom pizzákat készít egy olasz szakács, olasz alapanyagokból.

Igen.. a pizza nem egy sikeres diétás kaja.. :D ráadásul nekem ez egy olyan gyengém, aminek nem igazán tudok ellenálni, így egy 32 cm-es monstre pizzát burkoltam be egyedül, ráadásul, hogy ne legyen esélyem se, egy bolognai mártással és hússal jól megrakott darabot.. Most is könnybe lábad a szemem, milyen jó volt.

Azért az érdekes, hogy változtam valamit, mert már kb a felénél fennakadtak a szemeim, annyira tele voltam, de ne felejtsük, egy igazi férfi nem hátrál meg egy ilyen feladat elől, így maradt a totálisan brutális túlevés. Ráadásul nem is volt túl sok lépés a napra, 6.163 al zártam a napot lépésekben és 2.8956 kalóriával bevitelben. Ezt csak kissé tompította, hogy este nem hagyott a lelkiismeretem (mikor már meg bírtam mozdulni), hogy TRX-ezzek fél órát.

(Valójában nem TRX, hanem egy LIDL-ös klónja (Cirivit suspension trainer), de lényegében szinte ugyan az)kepkivagas_21.JPG

Címkék: súly
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr1212090181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása