"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2016. december 15. 09:05 - meta

14. nap- szerda

Izgalmas, határozottan izgalmas..mármint ami ma történt. Történt ugyanis, hogy egy üzleti ebédre kellett mennem a rézkakas bisztróba. Mivel az éttermek többsége nem tartja számon, hogy melyik étel hány kalóriát tartalmaz, így a mai étkezésem csak részben saccolt eredményeket tartalmaz. Ezek alapján pedig egész jól sikerült választanom a finomságok közül. Gondoltam, hogy írok nekik egy e-mailt, hátha tudnak valamit mondani az ételek kalória tartalmáról, de ehhez még össze kell szednem magam :) A nap további részében kicsit hédereltem és vártam haza Ivettet, hogy együtt lehessünk és nézzünk valami filmet. Este még elmentem futni, egy laza 15 percre és jót szunyáltam a végén. Tetszett ez a nap :)

Ma 8.907 lépés lett a vége. kepkivagas_13.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr8912047879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása