"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 22. 09:11 - meta

83. nap- kedd

Ejha... ma is szuper napom volt.Már tegnap este vártam a reggelt, mert nagyon finom dolgokat vettünk a shoppingolás során. Volt itt minden, mi szem-szájnak ingere és tudtam, hogy ebédre is jót fogunk enni. Mivel ma is itthon dolgoztam, igyekeznem kellett sokat mocorogni, hogy meglegyen a lépéscél, amit úgy értem el, hogy letettem a verdát bankba menet meg egy két sarokkal arrébb, amikor boltba, ide-oda kellett menni. Így már dél körül több mint 4000 lépésnél tartottam. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire fontos ez, és igyekszem minden nap megtenni a cél eléréséért, amit lehet. 

Talán már említettem, hogy fájdogál a térdem, némi porckopás tapasztalható, de az orvosok...hát, hogy is mondjam, nem túl sokat tudok pozitívumot mondani róluk..

Tehát este megerőltettem magam és még Dáviddal futottunk egy 4 kiliset, de nekem jelzett a testem, hogy most már sok lesz kicsit... így holnap tényleg pihentetni fogom (nem futok, csak gyalogolok, ha nem lesz meg a lépéscél,.

Jól sikerült a táplálkozás is, mert ma az alapjárati égetésemhez képest több mint 1300 kcal-t sikerült megtakarítani, ami igen impresszív eredmény. Talán az egyik legjobb, mióta csinálom a diétát. És a nap végén végre kb +8 fokban futottunk, ami őőőőrületesen kellemes :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr3212281249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása