"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 21. 14:53 - meta

82. nap- hétfő

Na..ez a mai nap magyarázatra szorul. Tudni illik, reggel itthon kellett maradnom, ügyeket intéztem, telefonálgattam, szaladgáltam és nem is nagyon figyeltem oda, hogy miket falatozok.Mivel ez nem volt betervezve, ezért az ebéd sem volt kész, mikorra itt volt az ideje, így csak a hirtelen elérhető virsli, kenyér kombó jutott eszembe, ami valljuk meg, annyira nem diétás étek.

Este pedig, miután végeztem a fogásznál még elmentem a Gödöllői parkba futni egy 4.5 kilométeres karikát, és ez ahogy mostanában szokott, nagyon kellemes volt, de a végén azért erősen éreztem, hogy elfáradtak a lábaim.

Most nem vittem pulzusmérőt, de a relatíve alacsony sebesség mellett, szerintem nem lehetett túl magas a szívritmusom, mindegy, ez nem fontos. Hazaérve úgy döntöttem, hogy ma már nincs kaja, de aztán el kellett menni shoppingolni az asszonnyal és persze a frissen vásárolt, még szinte langyos kenyérből és a csodálatosan friss krémsajtból is kellett tolni egy minimális mennyiséget, ami valljuk be, megint többlet energiát jelentett a tervezetthez képest... Fogok csinálni egy táblázatot, hogy lássam a napjaim hány százalékában vagyok sikeresek és mikor gurul el nagyon a gyógyszerem.. csak a tisztánlátás végett :) A lépések természetesen meglettek, egy nap kivételével sikeres eddig a challange :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr3812279253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása