"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 20. 08:01 - meta

80. nap- szombat

Ez egy őszinte blog. Így is indult. Biztos a rendszeres olvasóknak feltűnt, hogy tegnap kimaradt a "mit ettem" táblázat...sőt a lépésszám is.. ennek nemes egyszerűséggel az az oka, hogy mélységesen szégyellem magam. 

Sokat beszélek arról, hogy milyen fontos, hogy az ember minden körülmények közt ragaszkodjon a szokásaihoz..de néha elszalad a ló. Ez történt velem tegnap. 

Nagyon lekötött a munkám, így mire hazaértem még bő 5.500 lépés hiányzott a célhoz. Köd volt kint és hideg, így nem mentem már el. Rádadásul a napokkal ezelőtt vásásolt vaniliás karikának is a végére jártam...és mivel pizza volt...elég annyi a sztoriból, hogy a nap végén több mint 3000 kcal felfalásán és kevesebb mint 4000 lépésen voltam túl..így a ma reggeli mérlegelésemről inkább nem is szeretnék írni. De azért csak idekívánkozik, hogy a pizza volt kb 900 gramm, amire ittam még durván egy liter vizet..így remélem egy két napon belül normalizálódik a helyzet.. de ez az én hülyeségem volt. Inkább már tényleg jöjjön a mai nap, ami viszont jó volt.

Még tegnap este jelezte apu, hogy délelőtt tervez egy kis mini túrát az apci dombra, amire emlékeim szerint bárki képes akár felkocogni is.. ez volt tehát a terv, és meg is feleltünk neki.

Az 5.3 km es "túrát" amiben volt 245 m szint kb 1 óra 45 perc alatt abszolváltuk. Végülis kellemes volt. Délután a kis pihenő után a mostanában rutinszerű fahasogatás volt soron. És természetesen ettem is ma, mert hiába a tegnapi zabálás, enni kellett :) természetesen a lépéscél bőven meglett

img_0196.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr5612271134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása