"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 16. 12:57 - meta

77. nap- szerda

Ma úgy volt, hogy egy építkezésre megyünk Ivettel, de végül ez le lett fújva, így maradt a szabadság itthon és mivel ragyogó jó időt ígért a meteorológia én meg bedőltem neki, nem mondtam vissza a szabit.

Ehhez képest ótvar idő volt ma és köd, meg kb -2 fok, de ha már itthon maradtam, tevékenykedtem kicsit kint és bent is. Bár nem volt számottevő a dolog. Ami viszont a lényeg, hogy azt terveztem mára, hogy ma tartok egy pihenő napot, hiszen már napok óta minden nap megvolt a 2-3-4 km futás és kissé megfáradtam. Tehát a tervek szerint akartam lazítani kicsit. De a tervek és a valóság nem mindig jön össze.. Ugye fut egy saját kihívásom a saját részemre.. egy hónapon keresztül minden nap legyen meg a lépéscélom. A garmin ezt dinamikusan kezeli és a mai napra már 8.691 lépést tűzött ki célként..ami nem kevés.. Ugye az volt az elképzelés még a hónap elején, hogy legyen meg a hónap végére a 9.000 lépés...de ennek már így a hónap közepére sikerül majdnem megfelelni, tehát nagyon büszke vagyok magamra. 

Mint mondtam tehát az elképzelés és a valóság nem mindig jön össze. Ivett ugyanis fellelkesült az én futkározásomon és szutyok idő ide, mínuszok oda, feldobta, hogy mi lenne, ha délután elmennénk egyet futni a helyi futópályára... én pedig természetesen nem tudtam és nem is akartam nemet mondani, ezért nekiiramodtunk és délután lementünk a pályára. Nekem 30 perc és 3.3 km lett a vége.. de Ivett előbb "feladta", ami nem is csoda, hiszen ő még nincs annyira edzésben. De nekem nagyon jól esett, hogy nem olyan "rohamtempóban" kellett futni, hanem csak kényelmesen.

Tehát a nap végén meglett a lépés ismét, immár a 16. napja folyamatosan! Jó érzés és tényleg kezdek hinni abban, hogy a sportosabb életmódnak vannak pozitív hatásai!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr2212265598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása