"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 03. 08:36 - meta

63. nap- csütörtök

Nem kertelek. Kissé elszaladt velem ma a ló.

Reggel megettem a nagyon finom pogácsát, amit pakolt Ivett, majd nem sokkal később a zsömléket is (2-t) és utána az almát is.. Ami fura, hogy úgy értem haza, hogy majd meg haltam az éhségtől. Persze már tudtam, hogy mi lesz a vacsi így talán ez is motivált. És mi történt? Még nem volt kész a vacsi..csak perceket kellett volna várni, de ezt nem voltam hajlandó megtenni, ezért bedurrantottam pár palacsintát, aztán magát a vacsorát.. és az eredmény?

Beírkáltam szépen a tényeket és hanyatt estem kb. Az ezernégyszáz valamennyi kcal helyett 2200+ os egyenleg nem volt szép látvány..

Ez van.. Amúgy is terveztünk uszodába menni..de akkor is, ez így nem volt jó.

Az úszás után pedig még rádöbbentem arra is, hogy nincsen meg a lépés célom. Teljesen kiakadtam. Persze ennek nem mutattam különös jelelét, csak elkezdtem fel s alá járkálni a lakásba...így "kínkeservesen" összejött az 5.224 lépés az 5.195 ös cél helyett.. De holnap nem engedem el ennyire magam. Ráadásul kissé félek, hogy mit fog a mérleg mutatni egy hét után..pedig a számok szerint nem kellene...majd kiderül :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr3412179312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása