"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 23. 08:11 - meta

53. nap- vasárnap

Jó kis nap volt a mai. Reggel én készítettem a reggelit. A teljes kiőrlésű kenyeret megpirítottam az egyik felén, serpenyőben pirítottam paprikát és sonkát kevés olajon, majd ezt a forró cuccot rátettem a pirítósra és megszórtam tört krémfehér sajttal. Nyami...ja és még maradt a múltheti pizzához beszerzett (nemkonzerv) ananászból, amit felöntöttem egy mixer tálban vízzel és leturmixoltam. Igazán jól sikerült.

Ebédre finom húsleves volt és túrós csusza, de ez annyira eltelített, hogy elég is volt egész estig. Kicsit tépelődtem, mikor kaptunk egy meghívást, hogy menjünk sütizni anyósomékhoz, de végül elcsábultam egy szelet tortára, de még így is jól alakult a nap :) csodás :)

A napi egyenleg:

  • 1.336 kcal be
  • 2.426 kcal alapjárati égetés

A tíz nap 2 napján az eddigi plusz égetés - 2.169 kcal. Ez így okés :)

Címkék: kaja
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr7312147073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása