"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 20. 08:09 - meta

50. nap- csütörtök

Szépen lassan visszatér minden a normális kerékvágásba.. újra felszívtam magam és megfogadtam magamnak, hogy csak azért is megcsinálom, amit elterveztem.

Ha bárki belekezd egy ilyen életmódváltásba, fontos, hogy ezt ne januárban/decemberben kezdje, mert ilyenkor ótvar az idő. Persze vannak konditermek, zárt helyek, ahol lehet edzeni, de ha valaki kint akar vagy tud csak, az felejtős. Még mindig ordas hideg van. Bár nap közben ma jó idő volt -1 fok, simán mehettem volna futni, de mire hazaértem már -8 volt..hát az nem egy baráti idő.

Maradt a TRX, ami nagyon jól esett, de minden nap ezt sem lehet csinálni. A tegnapi uszoda eléggé megviselt, így ez nem volt annyira finom.

Azért a mai nap jól zárult végül. 6.805 lépés lett és még marad a célon felül 90 elfogyasztható kcal :)kepkivagas_43.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr9512139799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása