"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 17. 08:16 - meta

42. nap szerda

6. hét után még mindig fogyásban

Kissé lemaradtam a blogolásban, pedig szentül meg voltam győződve, hogy minden nap volt bejegyzés..erre kiderül, hogy már egy pár napja nem. Tegnap 91.5 Kg ot mutatott a mérleg, ami nem rossz. A trendvonal abszolút jól áll, kisebb kilengésekkel, de folyamatosan csökken a súlyom. Ezen persze nem kell meglepődni, hiszen ezért kezdtem bele a diétába..de akkor is..jó érzés, hogy így van.

A reggelit ma ismét én oldottam meg. Finom volt...és nem is volt vészes, de nagyon oda kell figyeljek, hogy estére is maradjon elegendő megehető kalória, mert éhezni nem szeretek. Amúgy meg majdhogynem folytatódott a "passivity" hiszen egész nap összevissza 2.568 lépést tettem meg. Ezért is esett jól az a 20 perc TRX, meg persze azért, mert egy pindurkát ma is túlszaladtam.

kepkivagas_35.JPG

 

Címkék: súly
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr712132249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása