"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 10. 09:03 - meta

39. nap- vasárnap

Amit tegnap megtapasztaltam, azt ma is..kevés mozgás egyenlő nagyobb éhségérzet. Komolyan nem értem ezt.

Reggel nem volt semmilyen pékárú, így tejbegrízt ettünk, ami finom, de számomra inkább desszert, mint táplálék. Így dél körül, amikor beestünk egy étterembe, nem volt kérdés, hogy valami finomat kell enni. Ugye nálam a finom azt jelenti, hogy legyen sok és zsíros és jóó..áh még most is beleborzongok, ha rá gondolok, hogy mennyire jó tud lenni egy négysajtos pizza. Aztán cseréltem Ivettel, aki egy rántott csirkemelles salátát evett, persze gondolván arra, hogy ne haljon éhen, rendeltem hozzá sült krumplit is.. így feleztünk és azt is én pusztítottam el nagyrészt.. :) ilyen az élet :D.. természetesen utána már nem ettem, pedig kissé éhes maradtam estére...de így kellett nekem. 3.803 lépés lett a vége..ennyit a restartról.

kepkivagas_32.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr9212114887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása