"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 04. 08:20 - meta

34. nap- kedd

A mai nap is elég szaladgálósra sikerült. Kaptam 3 NAGY zsömlét.. egész ártatlan dolog(nak tűnik), de mikor beírtam...majdnem padlót fogtam. Egyrészt, hogy süsd meg, ez 30 deka!, másrészt, hogy ez majd 900 kcal... nem tréfa dolog.. azért helytálltam neki :D

Délután, mikor haza értem Ivett összedobott egy nagyon finom tejszínes csirkemellet, rizzsel, nekem azonban volt igényem mozogni is, mert ekkor még csak kb 2000en állt a lépésszámláló, így vacsi után kb 2 órával elmentem futni. Ez olyan jól esett (pedig -1 fok volt), hogy nehezen álltam meg, hogy ne apumékkal menjek haza, akik szintén sportolni voltak ekkor a szabadtéri edző parkban. A lényeg, hogy ma jól ettem és jót is mozogtam, alapvetően elégedett vagyok. A bejegyzés leírásakor viszont leesett, hogy lassan megint kell mérni egy súlyt..és hogy őszinte legyek most először kicsit félek, hogy holnap reggel mit fog mutatni (azaz holnap után a mérleg...szurkoljatok)kepkivagas_27.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr2412095711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása