"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2016. december 19. 09:19 - meta

18. nap- vasárnap

Először is- ma egy elég nagy előrelépést tettem, igaz csak este, hogy pontosabb legyen az eddig csak sajnos sacconometrián alapuló kalóriabevitelem. Este vettünk egy digitális mérleget az Auchanban. Ez a "filléres" ketyere nem csinál mást, mint mér..és ezt legalább pontosan, van tára funkciója, így a tányért és az ételt külön tudom mérni.csodálatos :D

Röviden- gyorsan elszaladt a nap. Ebédelni egy kínaiban ebédeltünk (nem vágom miért olyan roppant zsíros minden :( de ez egy kicsit lehangoló) Mindegy, finom volt és még élünk. Ami a fontos, hogy azért ma vigyáztam, hogy óvatosan egyek, így sikerült 1500 kcal környékén tartani a bevitelt, ami egész ideális, nem voltam egy pöttyet sem éhes. És ami a legszebb, hogy este el akartam menni sportolni, így kaptam a fürdőnacim és el is mentem usziba.

Nagyon szeretek úszni. Nem okoz gondot, sőt élvezem ha egyedül vagyok. 30 hosszig számoltam egy 30 méteres medencébe, hogy hol tartok, utána már inkább csak az egy medencehossz átúszása egy levegővétellel projektet gyakoroltam.. (kb csak a 3/4-e sikerült ez alkalommal..de majd lesz ez jobb is.

7.812 lépés lett, az úszással további cirka 600 kalóriát égettem el.. Így ezt a napot abszolút sikeresnek ítélem meg :) bár mind ilyen lenne. kepkivagas_3.PNG

Címkék: sport
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr5512057205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása