"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2016. december 13. 08:00 - meta

12. nap- hétfő

A reklámok és az 1000 kalóriás vacsora

A tegnapi izmos kajálás után úgy döntöttem, hogy na, majd ma vissza veszek az arcomból.. ez persze csak álom.

Az van, hogy nem vagyok az a nagyon édességes ember, simán kibírom minden nélkül, de este bent voltunk shoppingolni a lidl-be és szemmagasságban megláttam egy nagy üveg nutellát..és ekkor bevillant, hé- otthon van még egy csomó mogyorókrém. Így hazafelé bementünk a pékségbe és vettünk egy kalácsot, persze ebből sem volt sima egyszerű, csak nagyon csokis..de hát Istenem..mit lehet tenni. Szóval haza vágtattunk és míg Ivett valami finomat evett én elkezdtem szeletelni a kalácsot... aztán kenni, aztán enni...aztán írni..

Az eredmény? ÁÁÁÁ te jó ég. 1020 kcal egy nyomorult vacsora. Kissé kiborultam. De azért annyira nem estem kétségbe. Elindultunk együtt futni, de nem volt egy hosszú sztori. Csupán 12 perc :) azért ez is több mint a semmi, és ami a meglepő, hogy már sokadjára tapasztalom, hogy egészen tudom élvezni, ami nem vall rám, mert régen utáltam futni. A mérleget midenesetre kerülöm a héten. kepkivagas_12.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr6712044291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása