"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2016. december 08. 07:51 - meta

7. nap- szerda

Tegnap voltam masszázson...kemény volt. Első élmény, eddig ez kimaradt az életemből. Mondhatni "muszáj" volt, mert már eléggé fájt a hátam. A lényeg, hogy jól éreztem magam, de azért sajog itt-ott :)

Viszont a mai nap nem igazán sikerült az étkezés. Eleve ott elszúrtuk a dolgot,  hogy reggelire fehér kenyérből készült a szendvics, ami őrült sok kalóriát jelent. Csak a reggelim és ebédem kitett több mint 1000 kcal-t ami sok, tekintve az egész napra tervezett 1600 kalóriás keretet.  Erre még hozzájött, hogy beütött valami úgy délután kettő körül. Enni kell valami finomat. A szakértők szerint ez a szénhidrát éhség, és lehet is benne valami, egy a lényeg, hogy elcsábultam. Bementem boltba és vettem egy tejszeletet..így kezdődött, mert olyan nyomorultul hosszú sor állt, hogy ott álltam a chipses sor előtt és csak néztem és néztem, mint Éva a tiltott gyümölcsöt, és ahogy felvettem és megnéztem a tápanyag táblázatot, arra jutottam, hogy ez simán belefér..hát nem, remélem nem lesz ilyen mégegyszer. Egy ilyen nyomorult kis zacskó igazi bomba.. szóval az esti vacsi után rájöttem, hogy picit megszaladt a nap. Majd 600 kalóriával. Mindegy, van ilyen.

Este még elmentem futni, ezzel kicsit könnyítettem a lelkemen. Ezt viszont még pontosítani kell. Jelenleg egy garmin vivofit 2-t használok illetve egy egyszerű futóórát pulzusmérésre, de a távolságot szerintem rosszul számolta az óra, ezt majd még lecsekkolom. A lényeg, hogy ez a mai nem volt egy jó nap.

a Lépésszámláló 7.464 en állt megkepkivagas_7.JPG

 

Címkék: sport
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr6912030129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása