"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2016. december 06. 08:38 - meta

5. nap hétfő

Új hét kezdődött, bár ez még csak a hatodik nap volt.

Nem szeretem a hétfőket, ráadásul elég nyamvadtnak is éreztem magam, talán hétvégén megfáztam kicsit. A reggelem azzal kezdődött, hogy eljöttem dolgozni, de legalább volt csomagolva szendvics és görög joghurt, sőt kaptam egy zöld almát is. Így a munkanapom meg volt. Érdekes dolog ez.. mikorra hazaértem nagyon el voltam éhezve. Azt a módszert alkalmazom, hogy vízzel igyekszem elvenni az éhségemet, sőt ezen túl majd hordok magammal almát és répát is :) Erre nem lesz könnyű rászokni, de kellett nekem zabálni.

Másik dolog...mozgás...ÁÁÁ ez nehéz, nagyon. Tényleg működik a kifogás gyár.  A lényeg, hogy kedden elmegyek masszőrhöz, ami remélhetőleg új lendületet ad, sőt ha már ott leszek, talán futok is egy fél órácskát, mert a hatvani B40 ben nagyon szuper a futópad, szerdára pedig úszást terveztünk a feleségemmel.

Már az, hogy ezt leírtam, feldobott :) várós

5.394 et léptem ma, ami kevesebb, mint amit terveztem.kepkivagas_5.JPG

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr3012026785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása