"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 27. 12:03 - meta

88. nap- vasárnap

Amilyen kellemes volt a tegnapi nap, a mai annyira rosszul alakult. Bár nagyon jól éreztem magam, de azért eléggé elszálltam a bevitellel.

Kissé bővebb lére eresztve: Tudtam, hogy ma ez lesz. Mivel arra számítottam, hogy a vasárnapot végig fogom ülni, nem is terveztem túl sokat enni..De mivel tudtam, hogy sok ismerőssel találkozok és sokan fognak sütikkel kínálgatni így erre is készültem lelkileg...De nem lehetett nemet mondani azokra a kis finomságokra, amiket elém raktak, így maradt a biztos túlevés. Ráadásul mivel a nap végére szellemileg is lefáradtam kicsit, futni sem volt túl nagy ingerenciám elmenni.. 

Tanulság: Nincs.. Elengedem a mai napot.. Vannak ilyen pillanatok..Holnaptól új hét, újabb lehetőségek! Ráadásul Lassan itt a diétám fél ideje! IZGI!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr3112297737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása