"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 24. 07:59 - meta

85. nap- csütörtök

Teljes nyugodtság és béke...úgy döntöttem, ma ezek fognak jellemezni, mert tudtam, hogy mi vár ma rám. 

Ugye tegnap eldöntöttem, hogy ma se edzés, se séta, se lépéscél, se kalória nem érdekel..ahogy lesz úgy lesz, nem stresszelek... Ennek nemes egyszerűséggel az az oka, hogy a mai a diéta 85. napja és március 1. én lesz a 91. vagyis a félidő.. Ami tudom, hogy még 6 nap, de kicsit nehéz hinnem benne, hogy az eddigi 8.8 kg mínuszhoz hozzá tudjak tenni még 1.2-t, hogy tartani tudjam a trendvonalat... Ne legyen félreértés... csak a mai napot engedtem el, nem az egész diétát...tudni kell ilyet is csinálni... elvégre eddig nem fordult velem elő ilyesmi, azaz talán csak kétszer..

Így is, miután már ágyban voltunk Ivett még csábított, hogy együnk egy kis somlóit(már másodjára), mert a mai nap már úgyis elúszott...de annak már nem engedtem. A mai nap eredménye: 4262 lépés, ami jócskán elmarad a 9853 as céltól, 2359 bevitt kalória, ami pont 1000-el több, mint amit ma ehettem volna, de és ez nagyon fontos, az alapjárati kalória égetésem még mindig ez fölött van, így legalább el tudom mondani, hogy ezzel bár kimutathatatlanul keveset, de mégiscsak fogyok :D

Félretéve a tréfát, a mai nap tanulsága: időnként engedni kell elmenni egy-egy napot, hogy a következőt teljesen megújult erővel kezd!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr7312286621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása