"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 05. 13:49 - meta

65. nap- szombat

img_0182.JPGA mai nap elég érdekesen alakult. Reggel egy átlagos evés után neki álltam fát hasogatni, majd később rámjött az ehetnék, így bekaptam egy banánt és mivel volt még a frissen préselt narancsléből, abból is leszaladt egy pohár. Az ebéd egész késői volt, de még utána is volt kedvem pakolászni,így tudtam, hogy lesz plusz energiabevitelre lehetőségem, ezért kicsit bátrabban ettem. Már várom a holnap reggelt, mert már egy hete nem mértem magam és számítok egy kis csökkenésre. A nap végén még maradt néhány megehető kalória, de ezt meghagytam máskorra, végülis ez a mai nap tényleg jó volt így ahogy volt :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr6012184276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása