"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. február 05. 13:38 - meta

64. nap- péntek

szuper volt a mai nap. Már amennyiben szupernek vehetjük a kis túlevést és a relatíve kevés mozgást..

De azért mégiscsak szuper volt, mert délelőtt elmtudtam menni egy mini sőt mikro túrára. Történt ugyanis, hogy hamarabb végeztem a céges melóval, mint számítottam és Balassagyarmaton kimemtem a nyírjes tavakhoz. Gyerekként sokat jártam itt, így úgy döntöttem, hogy latyak ide, pocsolyák oda..körbe fogom járni. Az egész 20 perc volt kb, de ezek a húsz percek teszik jobbá az életünket. Hisz ha nincs mozgás, vagy mozgás okozta öröm, akkor megeszi a fene az egészet. Tehát mégiscsak sikeres volt a nap. És punktum! Természetesen a lépéscél így összejött. 7581 lépés lett a végeimg_0180.JPG

Címkék: sport
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr3712181052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása