"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 24. 08:22 - meta

54. nap- hétfő

Új hét, hétfő..nem szeretem. De ez nem számít, hiszen most a diétáról van szó. Meg vagyok rökönyödve, hogy már lassan 2 hónapja csinálom, és időnként azért hiányzik a régi zabálós életmódom. Ha a mai napot nézem ez látszik is.

Reggel ugyanis vettem 3 szendvicset a már majd 2 hónapja nem látogatott pékségemben és bár péksütit nem vettem, mégis kicsit elámultam a jajdesok finomságon. De elhessegettem a gondolatot, így maradtak a szendvicsek.

Aztán később mikor elmentem kávézni valamikor dél felé, pont szemmagasságban ott tetszelgett egy piros csomagolású, mondhatni rikító kit kat. Mit lehet erre tenni? Elcsábultam és el is majszoltam. Persze elmeséltem Ivettnek is és lett is lelkiismeret furdalásom, mert neki nem vettem. Így történhetett, hogy hazafelé, mikor beugrottam egy boltba, hogy vegyek neki egy tábla csokit, magamat is megjutalmaztam ezért a cselekedetemért egy csokis zabfalattal, mondván, hogy az egészséges.. és lehet, hogy az, de hogy nem éppen diétás (4 ilyen vacak több mint 300kcal) így már már veszett a nap. Este meg természetesen nem sok időm volt mozogni, de azért csak bele tudtam sűríteni egy fél óra TRX et- ez fura volt, de mocskosul nehezemre esett..valami nem volt oké velem.

a nap számokban:

  • 1.797 kcal be
  • 322 kcal TRX edzéssel
  • 2.422 kcal alapjárati égetés

A tíz nap 3. napján az eddigi plusz égetés - 3.116 kcal. Ez napi átlag 1038 kcal megtakarítás. Ez még éppen elmegy..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr5312149675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása