"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"

2017. január 04. 08:11 - meta

33. nap- hétfő

On the road again.. azaz ismét a dolgos hétköznapok frontján. Bár ma tényleg úton, hiszen pár napig még apum szabadságon van, én pedig intézem helyette a folyó ügyeket. Ivett pakolt nekem kaját, de kicsit túltolta. Eszméletlen finom a túrós pogácsa, amiből ismét elkészült egy adag, csak az a baj vele, hogy brutális energiamennyiség van benne. Reggel, még az úton sikerült befalnom belőle kb 10 db-ot, ami önmagában 683 kalória, és majd ki is durrantam tőle.. nem lesz ez így jó..nem akarok elszállni, meg elbízni magam az első hónap eredménye miatt.. nagyon nem.

Ebédre és uzsonnára szintén azt az ételt ettem, amit a feleségem csomagolt, de kb 4 kor már éreztem, hogy nem is vagyok éhes és nem is kívántam különösebben az ennivalót. Amikor hazaértem kicsit még TRX eztem, aztán már csak lazulás volt. 5124 lépés lett a nap vége, nem vagyok túl büszkekepkivagas_26.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr4612090271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A sikeres fogyás titka valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel"
süti beállítások módosítása